Måndag

Blev ingen skola för mig idag, vaknade med världens ångest.
Så sitter hemma och tänker ist. Har börjat fundera på mitt fotande, är det ens värt att köpa en systemkamera? Är jag ens så bra? Skulle gärna vilja ha konstruktiv(?) kritik, eller åsikter om denna punkt. Visst jag älskar att fota, finns inget bättre. Men det känns som att bilderna suger xD Och, nej jag redigerar inge mycket. Jag tycker att en bra bild är bra från början, och man ändrar bara lite. Jag vet inte just det där med redigering är en punkt som får mig att känna mig sämre än folk. Men redigera är ju skitkul. Är fan kluven till det där. o_O  nej jag vet inte. Jag kommer nog köpa en systemkamera tillslut iaf. Funderar på att läsa foto på folkhögskolan eller högskola sen. Även fast jag ska läsa alla de där ämnena jag egentligen behöver. Fatta att ägna några år till något som faktiskt är intressant.
Nej, dagen ska någ gå åt till att göra dreads, jag satsar på att det ska vara klart på söndag. Dvs, isf vill Jessie tortera mig då? :P (A) känner mig så grymt jävla tråkig just nu.
Men aja, harspanat in en waspie som jag funderar på att köpa.bild kommer i slutet av inlägget. Men nej, måste även köpa ny hårfärg skor och eyeliner :D gief pengar! Funderar på at börja tillverka dreads åt andra, men vet inte om det finns nå intresse för det. men nej, ännu ett inlägg med bara babbel.



Är den värd att lägga pengar på eller är den bara ful?

  

Kommentarer
Postat av: Pleu

Waspien är snygg, men jag måste varna dig, är man inte anorektisk så finns det en risk att man bara känner sig tjockare i en så pass "kort" waspie. Läste ditt förra inlägg, och jag tycker du är söt och inte ska behöva må så, så ett klädesplagg som får dig att må sämre verkar dåligt. Satsa hellre på en längre korsett med stålskenor! :D



Förövrigt tycker jag definitivt att du borde läsa foto om det är det du är intresserad av, bättre att göra något kul om man ändå ska gå i skolan massa år! :D



(Och ja, jag är en stalker. >_<)

2009-03-16 @ 16:48:18
URL: http://pleu.blogg.se/
Postat av: JessieJoystick

wspie-saken verkar assnygg:) och du tar ju jättefina kort, dom behövs ju inte redigeras XD nejmen... kör på det som du verkligen vill<3

2009-03-18 @ 00:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0