Måndag

Morgonen var helt åt helvete idag. Hade tänkt gå utan tjocktröja, och huvvet börjar upprepa ''du är tjock äcklig ful du kan inte gå sådär folk kommer spy av att se dig, kom jag i håg att nämna hur tjock du är?'' om och om igen. sån jävla ångest. grejjen är det att de är så jag känner mig utan tjocktröjja, har jag inte det litar jag på människan *att den faktiskt gillar mig som jag är* eller så är jag jävligt packad. men jag vet att jag är tjock. jag vill inget annat än att skära bort fettet, vikket jag även hotade med imorse inför mamma men hon bara satt där som vanligt. det bara upprepades och upprepades. men tack och lov tappade jag min jacka på syrrans skor imorse så var tvungen att ta tjocktröja. vikket nog var tur. aja, väl iskolan blev det skoj. så kul att träffa alla igen :D mega roligt på lunchen med Jessie och Milla och sen hade vi Svenska med Ingrid, varför har inte BF sånna lärare för? lätt att jag ska adoptera in henne ist för annkristin :P sen var det studiebesök på facket kommunal, dötrist :P slutade tidigt och drog till färnbo, där jag terrade Jeppa, Jens och Simon(?) i bussen hem, jag var skitdryg :P men inte mitt problem. aja, var inne på jessies blogg och kommenterade, och fick denna kod innan den skickades, kändes inte alls som ett hån -.-' *bildkmrislutetavinlägget* relativt bra dag om man bortser från imorse, och att jag gjorde mig sj pank :P nej nu blir det till att boka Panic & Action biljetter till mig och Jessie :P




no one's gonna love you when you're old
Thats what they told you better stay young baby
No one's gonna care when you are gone
So if you're done you better die young bab
y

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

:'( du är vacker, nomatter vad du inbillar dig<3

2009-03-04 @ 17:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0