Maybe?

Idag på håltimmen drog jag och mupparna (<3) från klassen till stan och fikade, plus fixade Elins överraskning :D
Sen på lunchen lekade jag med Jessie som vanligt :D *kulkul*
En del saker vart säjda? som fick mig att tänka lite.. Är jag kanske det? *jag skriver inte vad här..*
Drog dock hem efter halva textilen.. Mår fortfarande så sjukt jävla illa. Blää. Och jag har fan inte råd att bli sjuk just nu.
Ska sova hos Milla imorgon efter vi har varit på Nisses så jag nås väl bäst på mobilen om nån absolut skulle vilja något :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är du kanske? jagsavälingetdumt? du är bäst<3 =D

2009-04-10 @ 03:22:53
Postat av: Milla

Haha nej inte du :D

men ja förklarar irl :D

2009-04-10 @ 14:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0