Say it's just a dream

Sämst dag idag..
Började med bokrapport och eng betygssnack. Inte så farligt :D
Sen lunch och ångest inför AnnKristins lektion. men visade sig att jag skulle ha tecken på särskolan ist :D *skönt*
Sen efter Maries überkorta lektion började hon snacka skolgången med mig.. Jag har tydligen 84.6% frånvaro. Vilket jag har svårt att tro.. Så ska bli en massa möten med rektor och skit nu.. Men Marie sa själv att om jag får gå om tvåan så vore det en katastrof för mig.. Kändes bra det iaf.. Men inte lite ångest man fick där då.. Sen veta att bussen inte går förän om 2-3 timmar är alltid lika kul -.-' Hittade dock sällskap :D skönt det iaf.. Men aja, när den drog så tänkte jag ta tre bussen hem och vänta på utskällning. men den missar man såklart -.-' Men mamma och pappa blev inte alls lika arga som jag trodde att de skulle bli. Vilket faktiskt var skönt. Så no need to hide :D Men nej, ångest fylld dag som fan -.-

Sen är det en vecka sen min ängel dog. Kan inte fatta det. Kan inte fatta att hon är borta förevigt..
I'm just heartbroken..

Broken heart
Broken mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0