Söndag

Innför skolan ångest idag. Orkar inte. För mycket att fixa innan känns det som. Men ja, det blir väl bara att släpa sig dit. Blir väl kul att träffa folk igen. hmm, men jag vet inte. Pratade med X igår. jag tror att det är över, eller han verkar ha tröttnat på mig som alla andra. dock, kan han sitta och ge en världens komplimanger och nästa stund väljer han bort en totalt. jag är trött på att behöva ta all hans skit. jag pallar fan inte. visst jag älskar honom, som vän. men jag orkar inte att han behandlar mig såhär, även fast ett liv utan honom kommer bli jobbigt.nej jag orkar inte ändå.
idag har varit en ganska skön dag en då, tillbringats med att läsa Scar Tissue(stavning?) så jävla bra bok :D
Borde ha pluggat men det skiter jag i, vet inte ens om det är värt att försöka längre. Dock vill jag inget annat än att gå ut skolan. Men hur härligt vore det inte att vara lärling hos en piercare lix. Fatta kul :D men det blir väl skola för mig -.-'
kort och ovärt inlägg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0