Tisdag

Aja, gårdagen var ångestdrabbad as hell av någon andledning. Blev dock lugnare efter lunch. Var på studiebesök på lärkan -.-' vi gick underbassängerna *creepy* usch >,< totalt onödigt var det oxå. när kommer jag någonsin ha nytta av det? men blev hemma idag. pluggat psykologi hela dagen men inget fastnar fan. bara lite av det. jag orkar fan inte.
skitseg dag imorgon. funderar på att vara hemma. men jag måste fan skärpa mig.. men jag vet fan inte.
hade en massa sjukt värda saker att skriva men jag kommer inte ihåg ett skit -.-'

We are worthless, we are numb
We are reckless, we are young
We are everything you aren't
We are worthless, we are lost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0