Torsdag

Förlåt, men jag vill inte förlora dig som vän. Jag vill bara att allt ska bli som vanligt igen. Jag vill att det ska vara vi tre mot världen igen. Jag saknar oss. Jag saknar att bara sitta och vara. Det gör ont att veta att det inte är så längre. Jag vill ha våran gamla vänskap tbx. Jag älskar fortfarande er över allt annat. Ni är de bästa vänner en människa kan ha. Och det gör ont att veta att man löper risken att mista en viss av er. Jag borde ha sagt hur mkt ni betyder för mig oftare. Men jag hoppas att ni vet det ändå.  Jag beter mig skumt just nu och det vet jag om. Men ja..

Måste dock få säga att i efterhand var det där *bildenneråt* en av de bbästa dagarna i mitt liv <3




Över till det som verkligen har hänt på dagen som är nämnvärt. Aja, vanlig skoldag först, sen kolla på en massa esteter som var jävligt kul :P Sen skippa jag matten och hängde med Jessie :D stannade kvar på stan och gick omkring och muppade xD kuldag som fan :D Kändes somvanligt helt okey när man inte var hemma. Förutom några incidenter (!jag använde ett smart ord!) haha. nej sjukt nice dag :D
även om dagen var nice så börjar ångesten mot kvällen. Jag vet jag bara gnäller. Men som sagt min blogg helt ocencurerad. Mina känslor och mitt liv.  Är det för mkt gnäll för er smak behöver ni inte läsa.

och nu en förklaring till bilden, nej jag menar inte texten. Det var den enda jag kunde komma på för tillfället och jag var grymt utråkad. Den är inte emo menat eller nå, så no need to judge me. -.-' och redigeringen är fail och ful som fan!




Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

snygg bild:O go ocensurerat och det va en ägig dag^^ du är bäst<3 =D

2009-03-15 @ 23:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0