Scream your heart out

blir två inlägg idag..
jag vet inte känns lite konstigt just nu. men på ett bra dåligt sätt typ. krångligt att förklara. känns dock extremt sorgligt att man typ har förlorat en vän som man faktiskt trodde att man hade en bra vänskap med men se så fel man kan ha. och med tanke på vänskap, mina vänner måste veta att de är totalt underbara och jag älskar de precis som de är. dom är helt felfria perfekta och vackra varelser som gör vistelsen på den äckliga jord värd att leva :D jag skulle inte klara mig utan er och jag hoppas att ni förstår det. Även om omvärlden inte förstår oss eller er, så ska jag alltid försöka. just för det faktum jag älskar er no matter what. <3
sen har jag tänkt på det här med bloggen.
är det ens värt att fortsätta ha den, är det någon som läser tex. jag vet inte känns som att jag bara sitter och gör bort mig xD *förovanlighetensskull*
gaha, har kommit fram till en massa bra skit som jag skulle kunna skriva här men jag skulle fan inte låta frisk. det får bli ngn annan gång. börjar dock bli sjukt sur på mamma eftersom hon aldrig ringer nån jävla fobiläkare, om man nu kan kalla de så. skulle ju vara skönt att vara av med alla fobier och ocd's till sommarn. kunna bete sig som en normal människa igen. finns mkt jag skulle vilja/kunna göra om det inte hadde varit för all den där skiten. visst det går inte bort på en månad. men man kan ju börja bearbete de. Mamma får bryt på mig för att jag praktiskt taget grinar i panik om hon har rört nederdelen av min madrass (jag kan inte rätta till den sj pga fobi) och sen typ rör täcket eller något annat i mitt rum. hon får bryt för att jag inte klarar av vardagliga saker som alla borde kunna göra. jag kan tex inte ens plocka upp vissa saker från golvet, och om jag gört ska det sköljas av och jag måste tvätta händerna. jag orkar fan inte med det. det är urlöjligt, jag vet. jag tycker det själv. lix vilken 17åring kan inte göra sånt? men ja. jag vet fan inte.
aja, texten som kommer är that's what i'll be med guden chester see <3 som är kopplad till det första ämnet jag tog upp



when tears find your eyes and you're feeling like life's got you down
when you feel so alone and there's nowhere to go don't you cry
thinking that you can't go on
cause everything you try just goes wrong


I'll be that shelter in the rain
if you say you need a sunny day
then I'll be that sun when you need it to shine
and I'll move mountains and lakes
if you say that they're in your way
just like the stars I'm your light when it's too dark to see
just say the word and I'll be
Whatever you need
know that you'll always have me
and thats what I'll be

I'll share the weight when it's too much to take let me know
we'll fight things together I'm by your side forever I won't go

thinking that it's too much to bare
just know that I'll always be there



I'll be that shelter in the rain
if you say you need a sunny day
then I'll be that sun when you need it to shine
and I'll move mountains and lakes
if you say that they're in your way
just like the stars I'm your light when it's too dark to see
just say the word and I'll be
Whatever you need
know that you'll always have me
and thats what I'll be

I'll be that shelter in the rain
if you say you need a sunny day
then I'll be that sun when you need it to shine
and I'll move mountains and lakes
if you say that they're in your way
just like the stars I'm your light when it's too dark to see
just say the word and I'll be
Whatever you need
know that you'll always have me
and thats what I'll be

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

snart kommer jag och pokar på din mamma :/

:P



du är bästast<3 och jag finns här också^^

2009-03-11 @ 21:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0