Wiho :D

hmm, sjukt nice dag idag :D
började dock med att jag var sjukt pissed av någon andledning som jag faktiskt inte vet varför. Men arg var jag.
Sen så efter skolan lekte jag med Jessie och vi gick till bibblan och frog omkring på stan :D kulkul :D

Har kommit fram till att jag nog kan uppfattas ganska elak på nå konstigt höger. Bara för att jag inte orkar bry mig om exakt alla andras problem, jag bryr mig om mina vänner och familj de räcker. Sen om det är något jag blir upprörd över eller som berör mig på nå sätt. Men jag orkar inte med emopojke 17 år som bara sitter och gnäller över hur synd det är om han för att han fick ig i blablabla. Jag kan inte bry mig mindre liksom. Ett ig går alltid att fixa på något sätt. Eller så lär man sig leva med det. Världen går inte under. Ja, jag sitter även och gör narr av Efterlyst reklamen där hon bruden hade blivit våldtagen. Jaha, gå hem och grina då! Samma kväll blev minst 25 andra tjejer våldtagna me dhon är så speciell för att? Nej just de. Hon är en i mängden i detta fuckade samhället. Hon vill bara ha uppmärksamhet. That's it. Det är endast patetiskt. Nej, jag bryr mig om saker som är värda att bry sig om.

Tänkte lite på det där med skola idag. Jag funderar nästan på att hoppa av. Känns värdelöst att göra båda delarna. Jag kommer aldrig komma in på nån högskola efteråt eftersom jag inte har betygen som krävs. Vilket suger! Känns verkligen som att jag aldrig kommer kunna göra något värt av mitt liv. Dock kommer Zarah bli sur om jag hoppar av. Visst hon är en kusin jag inte träffar så mycket, men hennes åsikter och tankar betyder mycket för mig ändå. Hon är en förebild. Hon är stentuff :D Alla som känner mig har väl hört tjatet om henne xD Men hon äger!  Tror dock att jag kommer gå kvar i skolan även om jag vill hoppa av. Jag är för feg för att göra annat. Sen skulle mina sociala  kontakter dö ut helt. Jag suger på  att hålla kontakten över internet eller mobil, jag känner mig bara fånig och efterhängsen. 
Men som vanligt en massa babbel om ingenting  

Kommentarer
Postat av: Jessiejoystick

enligt tidningen "city" källa' våldtas 55 kvinnor varje dag i sverige.... (bara för att du tog upp ämnet :P) vi ska Våldta, MISSHANDLA, tortera och DÖDA ALLA våldtäcktsmän. my-mission-in-life och ... eh... du kan om du bara vill =)

2009-03-22 @ 17:59:02
Postat av: chaos

Jessiejoystick: Kan det där verkligen stämma!? :O

2009-03-22 @ 20:50:22
Postat av: Milla

Jessie har alltid rätt :P

2009-03-22 @ 23:43:55
Postat av: chaos

Det stämmer säkert, men låter fördjävligt om det är så :S

2009-03-23 @ 15:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0