:@

Bryt incomming!
Jävla fanskap till mänsklighet! Nej, mina vänner behöver inte ta åt sig.
Men nej fuck människor! Är du inte min vän spelar du ingen roll i mitt liv just nu! Jag tänker inte bry mig om er skitvärld.
Jag tänker spendera evigheten i min värld där jag och mina vänner bor i hus gjorda på bubblor och allt är täckt av rosa glitter. Och alla mår bra och är älskade för den de är.
Jag ödlsar inte mer energi på er värld nu.


Ja jag kommer ångra den här texten imorgon. Men jag skiter i det just nu, jag fick fram det viktiga. Jag älskar mina vänner över allt annat <3<3
och resten jaha? nån annans problem. Jag har brytt mig om folk som jag int har nå med att göra egentligen, jag har gjort min del till samhället, nu får någon annan sköta resten!

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

va, vem?? inte jag va?? :/



rosaelefanter-med-neongröna-vingar a-la 8an:)



du vet<3

2009-05-26 @ 23:09:46
Postat av: Milla

Nej gud absolut inte du! :D

ja, låter fortfarande lockande tkr jag :D

yes <3

2009-05-26 @ 23:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0