Fredag

En ovanligt positiv dag idag.. Faktiskt, trot att allt skulle bli skit i helgen men :D Skulle egentligen sålt strumpor men det regna som fan.. så ingen lust till det xD Nån som vill köpa strumpor? (A)
Just nu händer inte mycket, sitter och stör mig på att msn inte funkar och att en viss person inte hört av sig på typ en/två veckor.. En människa som jag faktiskt vill ha regelbunden kontakt med..
Ja, fotoabstinensen har även varit svår idag.. Och längtan efter en ny kamera, canon eos 450D tack :D <3 Måste spara pengar.. Har en photoshot i huvve som ska utföras i Krylbo men vill inte göra den med min särkamera.. Den är bra men känns fånigt att försöka sig på ''modellbilder'' med en kompaktkamera.. Och ja jag vet att jag inte är såå jävla duktig på att fota men jag brinner fört och tycker det är så grymt kul så det skiter jag i..
haha så värt inlägg :D

Kommentarer
Postat av: jessie

du är visst duktig på att fota :O



...strumpor? ...



XD

2009-05-23 @ 15:02:46
Postat av: Anonym

Vi säljer till klasskassan xD

2009-05-23 @ 23:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0