Måndag

Igga vissa detaljer i förra inlägget..
Ja, praktik imorgon vill helt ärligt inte. Kommer bli kul men jag orkar inte. Det är så mycket ljud och prat. Jag får panik.
Mamma kom på igår att när jag får tid på bup så får jag inte avboka den, vad fan gör jag om den kommer på förskolansdag? Det kommer ju inte funka, men jag behöver verkligen det här nu. Fick bryt på mamma igår pga mina fobier. Ingen förstår ju. De tycker jag är fånig och jobbig. Men det tycker jag med, de är så jävla jobbigt att få ett sånt där jävla fobiutbrott! Usch, paniken ångesten och ilskan mot en själv.Det är så fruktansvärt jobbigt. Man är alldeles trött efteråt.  Jag behöver någon som förstår allt det där. Jag behöver ett bollplank. Och nej, det är inte så att mina vänner inte räcker till där det gör dom <3 Men jag behöver hjälp helt enkelt.
Har tänkt lite på helgen, visst vissa saker ångrar jag, men de näms inte här. Men i generellt sätt så ångrar jag inget. Det var en bra dag med bara korta stunder av ångest som botades av allt bra folk <3
Lix, varför ska jag gå och skämmas när alla andra var fulla och gjorde samma sak? Vi är lika ''bortgjorda'' allihop isf.
Den kvällen måste göras om! :D


killing lonliness..
ge mig trygghet..

*sammasomförragångenjagskrevdet*

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

jag tycker inte att du är fånig :)



skickartrygghet



^^

2009-05-12 @ 22:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0