Naken

Ja, fest och marknad i fredags, köpte klänning väska och halsband på marknaden. Och sedan fest :D Kul som fan, ända tills det blev för mkt. *ingakommentarer* Men tack Jessie och Milla <3 annars hade jag legat där i trapphuset xD Lix bästaste vännerna jag har då <3
lördagen spenderades först bussåkande med underbaribgar, sen lunch med en av underbaringarna (Jessie) kul faktiskt. Bakis och sociala som vi var :D haha bäst. Sen vinkade Jessie av mig vid tåget som jag tog till Krylbo :D Sen så fick jag vänta där i en timme och tjugo minuter, men jag låg på min väska och vilade bort baksmällan lite. Sen tåg till Sandviken :D  Där möts man av mor och systrar och får putta igång pappas bil. Typ de enda vi har gjort i helgen :D haha kul jul.
Sen ja mors dag idag så åkte till mormor vilket var väldigt trevligt :D
Sen så plockade Jeppa ur min ögonbrynspiercing. Efter en halvtimmes pillande gick det. R.I.P </3 Det är ett jättefult rött äckligt hål där nu. Och jag känner mig naken.
Nej både bra och dålig helg :D

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

neej, vf dålig?? <3



haha vi äger:P



och rip piercing :'(

:P

2009-06-01 @ 12:44:15
Postat av: Milla

Piercingen och solbrännan xD <3

2009-06-01 @ 18:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0