Otrevligt.

Ja, jag är så grymt äckligt trött på otrevliga och omogna människor. På praktiken nu har man fått se exakt hur elaka människor är. Hur känslokalla  de är. De bryr sig verkligen inte om nåt. Visst ja ska inte dra alla över en kant. Men det är ingen som kan tänka sig att skina upp lite och lägga på ett falsktleende och vara lite trevlig. Varför skulle just du vara så mycket bättre än resten av världen? Jag tål inte människor som tror att dom är förmer än alla oss andra. Kom ner på jorden va! Åh, sen alla dessa jävla ungdommar. Väx upp! Ni är så jävla stöddiga och tror att ni är nått, men i det verkliga livet eller när det verkligen gäller är ni verkligen så tuffa? Ni tror så mycket, fördomsfulla jävlar. Jag vantrivs när jag måste gå in på ekeby med mina barn, jag vet exakt vad de tänker. De säger det även. Och det är så jävla taskigt grymt och elakt. De blir behandlade som djur. De är utvlstörda, de är fortfarande människor för de. De är så vackra, de dömmer inte dig. För de har lärt sig att insidan är viktigare. Vi kan aldrig förstå hur jobbigt de har det. Hur skulle ni tycka om ni fick skällsord, grimarser och gäster vart ni än gick? Jag är så trött på männskligheten. Accpetera att folk är olika. Men var trevliga ändå. Seriöst nästa gång någon är riktigt jävla otrevlig jag kommer skrika rakt ut, jag är så jävla less! Det är inte så svårt att fejka trevlighet, jag gör det varje dag på apu;n eller i skolan. Man orkar inte, men det har med hyffs att göra. Fan så jävla less jag är.
och nej jag är inte heller trevlig hela tiden, men jag försöker.

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

ibland vill man bara slå....

2009-05-08 @ 21:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0