Prov

Började morgonen med prov i eng b idag, det sög ju. Sen att vi bara hade fått reda på ett av proven var ju ännu roligare. Men ja resten av dagen har varit på topp :D Träffat en massa människor idag <3 vikket var jättekul :P sen terrade jag även jessie på telefonen medans jag väntade på bussen xD
Pratade väldigt länge och mycket med ett visst J igår, båda bra och dåliga saker kom från det. Jag är nog inte ett dugg intresserad av honom längre. Gud vad han är instängd och lever i sin egen lilla värld :P Men han erbjuder mig hjälp med matten och det går ju inte att tacka nej till :P
Jao, blir självhemma tills imorgon då jag först ska hämta upp Ci på moppen och sedan kommer Jessie över så ska vi fixa oss till maskeraden :D längtar fan. Sen så får jag sällskap. det är skönt men trist att vara själv, jag blir så lätt depprimerad då. Jag behöver rörelse och liv runt om mig. Jag behöver ha någon att prata med.
Men ja, tiden går väl fort. Får tillbringa den med SATC<33

Kommentarer
Postat av: kristin

SV: hej hej :)

Ja, det var vi på bussen imorse. Vi försökte fixa busskort men det gick inte så bra hehe. Har bara haft innom stan i Västerås innan.

Inte hedåker igen, det blir Rosshyttan igen.

2009-05-08 @ 22:30:37
URL: http://kristinwii.blogg.se/
Postat av: Kristin

SV: Ja, verkligen strul. Han verkade inte kunna med själva maskinen...

2009-05-09 @ 12:02:42
URL: http://kristinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0