Svag.

Ja, det är nog exakt det jag är. Jag kan inte göra något för att lätta på ''trycket''. Hur jag än gör blir det fel.
Men jag är för svag för att klara av skolan, för svag för att slåss mot tvångstankarna och fobierna.
Kollade på SATC idag och när Miranda torkar av överläppen med pekfingret i slutet. Bara en sån sak, att kunna göra det. Jag kan absolut inte röra mig i ansiktet utan att ha skjölt händerna med vatten först. Och höger hande måste tvättas och skrubbas. Den är hemskare. Enda gången jag klarar av det är på fyllan. Och då tänker jag inte. Fatta att kunna tex klia sig i pannan om det kliar där. Jag får fan panik om jag kliar med fingret. Det måste vara rent. Får jag något i ansiktet så måste de tvättas. Och om någon rör mig i ansiktet *vissa folk klarar jag av, medans inte andra. beror på hur nära vänner vi är* så ''sticks'' det och/eller bränns tills jag kommer hem och får tvätta bort det. Det är sjukt fånigt, jag vet om det.
Fan, jag fattar inte ens varför jag skriver det här här. Inte något som spelar någon roll för någon annan än just mig. Men nej, kl är efter elva så jag känner mig stressad. och då blir det sånna här inlägg.
Men nej längtar tills den dagen jag är fri från det här. Jag vet det är absolut inga allvarliga grejer. Det är rent ut sagt patetiskt att jag ens tror att nån skulle pay attention egentligen. För alla har det. Det är inget nytt eller udda. Men jag lever med det varje dag, det är en del av mitt liv och därmed en del av min blogg. Här hamnar allt det där som jag inte vill ska hamna någon annan stans. Som tex på bdb, här kollar typ 4 st. Det är lagom massa. Ist för bdb.
Men efter 4:e juni blir det förhoppningsvis bättre. För då har jag fått tid på BUP. Bara att hoppas att det hjälper. För då kan jag ev flytta hemifrån snart :D Jag klarar inte det med allt det.  Jag bara hoppas på det här nu. Det enda jag kommer säga nej till är kbt, det kan jag göra hemma. Resten bryr jag mig inte om. Jag är så sjukt desperat nu. Jag tar allt. Fan vad jag klagar.
Just nu är jag bara på sånt humör.
Tur är väl att det bara är två dagars vecka den här veckan nu :D Sen fem dagars ledighet. Fan vad underbart. Nog för att jag ska plugga nästan hela tiden så ska jag hitta på något.
 Nån som har lust att hitta på nåt? (A) :)

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

jag! =)



men det har ingenting med svaghet att göra. och jag hatar generaliseringen att "alla" skulle ha alla problem i hela världen typ. det finns faktiskt bekymmerslösa fjortisar och dom tar upp minst 90% av befolkningen.

så jo, dina problem är allvarliga och du behöver hjälp!!



-på ett posetivt sätt- (A) :)

2009-05-19 @ 09:43:09
Postat av: chaos

Låter hemskt att inte kunna klia sig i ansiktet, hoppas de blir bättre för dig, fobier är inte minsta kul! ;(



2009-05-19 @ 22:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0