Teater..

Ja var på min lillasysters teateruppvisning idag. Var väl bra. Vart borta nästan hela dagen dock, lite segt..
Saknar fan vår teatertid nå så grymt. Måndagskvällar fyllda med skratt och roliga människor. Fan vad kul det var. Sen Fröken Orre om jag får be. fan vad bra vi var då :P
Nej, hade de inte varit för att jag inte hinner med skolan och allt skulle jag fan gå nu med.
Idag (eller det som är kvar) blir det till att skriva praktikrapport och en svenska uppsats, eller så långt jag nu kan komma. Och sen är det ju Bones ikväll :D <3 *besatt* Men nå så sjukt bra är det..
Jaja, vart grym sur igår, är fortfarande. Och nej det är varken på Jessie Jeppa Jeffe eller nån sån :P Så att det är urvärlden.
jaja, vill ha fredag nu :D fest! haha. fjortisjävel.. Men ja på lördag blir det för mig att ta busstill sala och sedan tåget upp till Sandviken. Läskigt :S Åka helt själv >.< Men jag får lov att överleva.  jaja, jag har inget värt att skriva..
en fråga till er som läser det här. Ska jag lägga upp sånna där texter som jag själv har skrivit? tex: Ensamhet

en bild från teatern:

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

Klart du ska!!



du är fan begåvad<3

2009-05-24 @ 20:27:45
Postat av: Milla

:) ska du säga <3

2009-05-24 @ 21:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0