Valborg <3 och Vackra Barn<33

Så sjukt kul det var. Jag Jessie och Jens drog till stan vid typ sex och satte oss vid nån bänk vid liljas först. Kul. Sen kom Milla och Sandra och vi bröjade gå omkring. Gick till parken och hade skoj där ett litet tag typ. Ja, kvällen var skitkul. Lagomt mycket fylla för min del, lite mer för andra ;D Tycker dock synd om Jessie och Therese som var tvungen att vakta oss hela kvällen, stort tack till det <3 Träffade inga praktikbarn men Eva, lite pinsamt då. Men jag överlever :D Jens vart ju total mobbad av alla raggare men han var glad ändå xD Ja, helt underbart rolig kväll med många braiga folk :D
Hoppas bara att alla andra hade lika kul som jag :P
tack för en underbar kväll <33
bilder kommer :D

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

tyck inte synd om oss, det var ju skitkul =D

2009-05-03 @ 22:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0