Värme

Ja detta är ju ett stort problem för mig. Har extremt hög kroppstemp. så sommarn är extremt jobbig för mig, får även astma och magkatarr av värme >.< skriver detta för att jag har klagat så jävla mycket över det de senaste dagarna.. Det har varit jobbigt. Sen att man har varit sönderstressad pga förskolansdag har ju inte hjälpt direkt. Sen är jag så grymt irriterad på en viss så åh! det hjälper inte heller.. Men ja, har fixat det sista inför förskolansdag nu, skönt det iaf. Ska till Therese kl 7 im och börja fixa oss. Sen efter ''skolan'' så ska vi till Nisses, i Ior dräkt och smink. kommer ju bli en upplevelse.. Men aja, så jävla skönt att vara i skolan och få träffa alla igen, saknat som fan <33 :D

men ja ska sova nu ha det suckers ;D :*


Kommentarer
Postat av: Philippa

åh, jag är typ tvärt om XD - mina händer e typ alltid kalla XD

2009-05-26 @ 22:03:37
URL: http://flicz.blogg.se/
Postat av: JessieJoystick

let's strip :P



nämen. det e klart d e varmt med svarta tjocktröjor. jag tänker skolka från skammen och gå i t-shirt^^ who's with me? XD



... snart... iaf... :)

2009-05-26 @ 23:13:15
Postat av: Milla

haha vi ska gört! Vi är ändå snyggast på ksk lix :D haha pepptalk!

2009-05-26 @ 23:24:16
Postat av: Milla

haha vi ska gört! Vi är ändå snyggast på ksk lix :D haha pepptalk!

2009-05-26 @ 23:24:18
Postat av: chaos

soulmate! Närå, men värme är jobbigt, fram med kylan igen ;D

2009-05-30 @ 22:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0