Well

Ja hemma igen då. Efter en hemsk/bra helg i Årsunda. Men ville verkligen inte hem därifrån, man får sig en paus från verkligheten där. En välbehövlig sådan. Så skönt att bara vara på ett ställe där ingen vet ens namn eller kommer komma ihåg en dagen efter. Ja, de som har läst tidinigen såg ju att två i min ålder hade kört ihjäl sig. Hemskt. Åkte förbi där på vägen hem, dödsångest. Två satt där och grät, det är så hemskt att veta att livet bara kan ta slut helt sådär. Fan, man vart illa berörd. Jag vet att jag inte brukar agera ut allt sånt här, men det är för jag måste stänga av, allt sånt här kommer åt mig. Lix tankarna börjar genast gå '' vem skulle komma ihåg mig? skulle nån ens sakna mig? har jag gjort allt rätt?'' alla de där tankarna kommer. De blir så fruktansvärt jobbigt. Jag orkar inte ta i tu med dom just nu. Jag lever och ja jag tänker vara glad över det, för vem vet jag kanske dör imorgon. Nu börjar tänk om tankarna här. Ska försöka undvika de idag.
Ja, praktik imorgon och jag vill verkligen inte. Orkar inte. Men det blir jobbigare att ringa in sjuk än att åka dit så whatever. Inte så att det spelar någon roll om jag klarar det eller inte, jävla skitlärare! åh! nej jag vill kasta bannaner å världen.
Eller känna den där tryggheten som jag har saknat så länge. Jag behöver det just nu. Ensamheten kommer ikapp.
och nej inte ensamheten utan vänner, för det har jag och bäst är dom<3


Det är inte hur man har det
Det är hur man tar det
Och när man längtar tar saker tid
Det är nåt mellan oss, mellan oss och världen
För långsamt, för snabbt men aldrig i takt
Vi vill ju bara andas

Sova och andas omvartannat inget mer








Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

hämskt :S men, daah:P vi minns dig<3 såklart=) och du ska ingenstans, så det behöver du inte grubbla över iaf! :)



skickartrygghet<3

2009-05-04 @ 13:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0