Yeey :D

Yes, jag överlevde natten xD Håller på att fixar de sista så att folk kan komma ikväll. Börjar kännas trök att röja hela tiden. Sen så skulle jag egentligen ha hämtat Ci men har inte tillräckligt soppa i moppen för det. Så det får Sebbe göra :P
Men ja, sitter just nu och funderar på sminket. Jag har ingen aning om hur jag ska göra :S men det löser sig Kan ju inte bli värre än praktiksminket. haha xD Har iaf gjort grundsakerna, som hårinpackning och ögonbrynsplockande. Jag verkligen hatar att noppa ögonbryna, så sjukt ont det gör. Det är tortyr! Man skulle vara kille. haha, eller inte. ;P
Men ja, just nu längtar jag baraefter sällskap

Kommentarer
Postat av: chaos

Kul med ögonbryns-noppande ;P Närå, men när man läser sånt här, blir man glad över att vara kille ^^

Festa ikväll antar ja, ha kul åt mig också ;D

2009-05-09 @ 14:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0