<'3

Usch, ensamheten omsluter en ikväll..
Alla känslor känns närmre, starkare.
Tystnaden är total.
Bara ljudet av tangenterna som bryter den.
Längtar efter lycka och värme
Längtar tillbaka

Det var länge sedan
Men jag var lyckliga då
Riktig flyga på rosa moln lycklig
Men som sagt det var länge sedan nu
Allt har ändrats, inget är som förr
Inte jag, inte du

Vet inte om jag ska skratta eller gråta
Jag saknar det
Men måste tänka framåt
Får inte fastna här.
Inte i denna värld
Jag vill ha den närheten igen.
Men den kommer inte tillbaka

Jag sumpade min chans, men jag kan leva med det
För du är lycklig igen
Du har fått känna lyckan
Jag avundas dig.

Ångesten kommer i vågor nu, tajtare än förr
Den kan vara i minuter, dagar eller veckor
Men det gör inget
Det är så det är menat att vara.
Livet är inte underbart
Man är ensam
Spelar ingen roll, du är ensam
Ingen kan göra något utom du

Det är en sorglig tanke
Men vad gör man
när man inte längre klarar ensamheten?
Inte kan hitta lyckan på egen hand
vart vänder man sig
Finns ingen som kan hjälpa

Vi fungerar inte så
Men en del av mig hoppas
Hoppas att man kan leva livet lycklig
Lycklig tillsammans
Men en del av mig vet
att det inte händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0