Äckligt trött..

Har sovit 8h på 3 dygn, jag mår bra.
Pratade med syrran idag om psyk mediciner om hur lätt det är att få..
jag: TOM jag skulle ju kunna få det!
hon: men DU HAR JU problem..
tack för den xD
haha
men nej pluggade tom på en lektion idag, skärpning milla :P
Men imorgon blir det ingen skola för mig, börjar 10.10 och slutar 11.25. grejjen är det att min buss kommer in till åtta och går hem halv fyra så nej.
två veckor sen idag, jag saknar honom.
Jag vet jag borde inte, men jag gört.
Vill veta att han lever iaf.. that's all..
</3



jag kan inte..
lost..

Kommentarer
Postat av: Jeppa.

haha, men FÖRLÅT då, det är ju sant!

2009-11-04 @ 00:04:01
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0