??

Saknar en människa jag inte får sakna.
Älskar en människa jag inte får älska.
Vill finnas för en människa som inte vill att jag ska finnas.
Vill ringa en människa som inte svarar.

Hur ska man finnas där för någon som inte vill att man ska finnas där?
Hur ska jag kunna ge mitt stöd inom områden h*n inte vet att jag vet?
Hur fan ska jag kunna visa hur mycket jag bryr mig?
Det gör fan ont i min själ av att inte veta om h*n mår bra.

Jag vet inte. Måste sluta bry mig tror jag..
vet inte om jag kan.

Jag har varit vaken i 30h nu..
Halva tiden full xD jag mår bra!

Jessie jag finns <3

Kommentarer
Postat av: jessie

hahaXD du är bäst<3

2009-11-01 @ 20:55:02
Postat av: Milla

Nej du är <3

2009-11-01 @ 21:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0