Kväljningar

som efter du har druckit för mycket vin.
Jag vill inte sova ikväll.
Vill inte lägga mig ner, inte ensam iaf.
Seriöst jag förstår ingenting längre.
tror jag kommer kräkas..
känner mig som ett skal till den riktiga milla.
det ska inte vara såhär. så mycket vet jag.
det är ett kaos i mitt huvud just nu
alla tankar kommer samtidigt.
usch >.<
och ska ta blodvärdemojs hos eva imorgon, eller dvs om jessie är där.
för det törs jag inte göra själv >.<
sätt nålar genom kinder eller whatever men låt bli mina fingrar..
usch bbajs!
det är onsdag idag.




Kommentarer
Postat av: jessie

jessie will be there :)



(ps. min mobil är trasig, så det blir svårt att nå mig. men jag ska nog kunna leta på dig :))

2009-11-19 @ 00:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0