Lördag och bildspam typ :P

kom nyss hem från stan, handla puder och parfym. Nice iguess :P
Ska tillbringa resten av dagen med att städa, eller plugga religon. Borde göra massa läxor för AK också men det har jag ingen ork med. känns inte lika viktigt.
Partysugen idag oxå, blää vad jag hatar att vara sjuk -.-'
Så ikväll tänkte jag tvinga syrrorna att se step up 2:the streets med mig, adam sevani :P nej men fan vad båda ettan och tvåan är bra..
minnen..
''you can see my heart beating, you can see it through my chest''

ja, jag funderar på att höra av mig till dig, inte idag. kanske imorgon?
jag saknar det lilla puckot. känns som att h*n skulle förstå..
kanske inte riktigt, men iaf försöka.
jag vetinte, kommer antagligen inte tordas iaf. så whatever iguess.

bilderna jag tänkte lägga upp tidigare.. kommer längre ner.
Så sjukt snygg, även fast hon är plus size eller vad de nu kallar det så är det snyggt, men de smala är oxå snygga. fast hon är inte ens ''tjock'' egentligen, hon är naturlig.
(lägger upp bilder på henne, och ''vanliga'' modeller.)

(allison borde dessutom ha vunnit -.-')

Lix Johanna är nästan lika snygg som razorcandi (bild nr tre på de ''normala'')
vad tkr ni? :)

Kommentarer
Postat av: jessie

kurvor är klart snyggare än ben iaf >.<



...åtminstonne på andra...

2009-11-29 @ 13:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0