Nöffnöffspruta.

Förstörde min dag, var tvungen att boka om körlektionen tills på onsdag. Har sjukt ont i huvudet och mår illa. Gjort hela dagen sen dess. Träffade Milla efter skolan iaf :) Hon ska inte flytta till ume! :') sjukt bra, sen att vi har utgång planerad nästa helg är ju toppen :) Jessie du är på va? :D
Jessie hann jag inte träffa idag :/ milla kom senare än tänkt och jag blev ''sjuk'' eller vad man ska kalla det, men det hinns med snart ändå :)
Just nu? sitter i sängen och ''pluggar'' dvs fryser och önskar att jag kunde sova..
borde verkligen plugga. har en jääättestor uppgift som ska vara klar tills imorgon provuppg  som ska vara klar tills på torsdag, plus hålla i en lektion. toppen -.-'
nej ska dricka te eller något ha't

Kommentarer
Postat av: jessie

vi kanske ses imorrn, om du inte blir sjuk =)

2009-11-30 @ 19:16:00
Postat av: Milla

Eller på onsdag? :) ska vara hemma och göra klart uppgiften imorgon, eftersom det inte vart nå plugg idag :P

2009-11-30 @ 20:41:26
Postat av: j

okey =) ons^^ ska försöka pallra mig till skolan bara >.<

2009-12-01 @ 17:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0