Sex?

Har settat senaste halvtimmen och skrivit på ett inlägg.
ett väldig privat sådant, sitter just nu och funderar på om jag ens ska lägga upp det.
Att lägga upp ett inlägg om sex på den här bloggen känns faktiskt inte så smart? av någon andlednig :P
Nej men här vet folk vem jag är, även om jag censurerar namn och sånt (som är viktiga i texten) så kommer folk veta vilka det är eller när det hände..
Får fundera på det över natten..
Och nej det är inget överdrivet sexuellt, bara mina åsikter som en reply till ett inlägg.
få se hur jag gör..

I don't want to slip, I don't want to fall,
I don't want to care, or be here at all,
I don't want to crash, I don't want to burn,
I won't want to forget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0