Väck alla de som sover, vill inte vara ensam

Sjuk idag.
Så varit hemma hela dagen, gått med hunden och sovit.
ja drömde massa konstigt inatt, det var hemskt.

vill verkligen ringa dig, men törs inte..
vad ska jag säga? kommer du ens prata med mig?
skulle kännas lite bättre om jag hade kontakt med dig.
jag saknar dig..

vill fly ngnstans i helgen. men är sjuk så vet inte hur det blir..
skulle egentligen gått ut imorgon, firat björns tjugoårsdag. (grattis!)
men känns inte som någon bra ide pga av sjuk och ja..
känns som att lungor och hjärta blir rivna ur kroppen på mig.

fuck it hurts.

Kommentarer
Postat av: jessie

krya på dig<3

2009-11-27 @ 19:20:07
Postat av: Milla

tack<3

2009-11-27 @ 20:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0