Was it worth it in the end?

För mycke känslor=mental shutdown?
Jag har lagt av nu, kopplat bort mig från världen.
Verkligheten, ja är ni säkra på det?
Har så sjukt mycket att göra, men ingen energi eller lust.
Har så sjukt mycket att tänka på, jag har lagt av.
Har två nya texter som ska upp här.. Vet inte om det blir imorgon eller ikväll.
Somna strax efter nio igår, sjukt skönt.
Funderar på att lägga mig snart nu med.. Fly ett tag.
Plus att jag är lika äckligt trött idag..
Skulle vart på teori nu, ingen skjuts..
Blir imorgon istället, plus att sitta och plugga i skolan..
Jag är en nörd.
Jag läser Harry Potter och pluggar på mina håltimmar (då mitt folk inte är närvarande)
Mitt smink är snyggt idag, Äckligt mycket snyggt.
Jag är en stolt nörd.
Det känns tomt, äckligt jävla tomt.
Sitter och lyssnar på min hangover spellista..
Känns som en långvarig bakfylla

tänkte lägga in en bajssnygg bild, men det vill inte som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0