Were you even there at all?

Tell me what do you see, when you looking at me

Eh ja, försov mig imorse tur att jag var i sala :P
sov kanske 2-4 h i natt. har ingen aning, lite var det iaf.
Känns som att jag inte har några rättigheter att känna något längre.
Jag förstår inte vad som är fel, jag skrattar ler och mår nästan bra när jag är med människor..
Bussen hem, hemma då är allt åt helvete igen.
Jag vet inte, kan inte komma på när det gick fel.
Jag har egentligen haft en bra höst, riktigt ovanligt bra.
Har skött skolan, varit med mina <3'an tom hunnit med ett kort förhållande..
Det är faktiskt ganska bra..
Varför känns då allt så jävla åt helvete?
Känner att jag ligger på botten på alla jävla skalor..
Känner mig så äckligt jävla ensam, och nej jag vet jag har vänner (<3)
men ensamheten är här, kramar luften ur mig varje kväll.
Hur fan kan det vara så tomt, så du känner det i hela kroppen
Samtidigt som du känner alla känslor med varje hjärtslag?
like before, jag vet inte.. inte alls..


Har tagit upp mobilen gått in på ''skriv nytt'' kanske 20 tal ggr idag.
tänkt kontakta dig, fråga om du kunde prata.. du är den enda utom jessie på min kontaktlista som jag faktiskt kan prata med. Men det känns så fel. vi har ingen kontakt längre, det gör ont.
det gör ont att inte ha dig vid min sida längre. gör ont att veta att du faktiskt brydde dig, förut. just nu behöver jag dig, det gör jag verkligen.
jag saknar dig, det gör ont </3

all the above är det enda jag kan lyssna på just nu.



Its easy to hate,
its harder to love me

yall dont understand,
yall quickly to judge me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0