3 dagar kvar.

Helt okey dag faktiskt. känner mig dock sjukare idag..
var även in till bup idag som sagt, nu har jag en 3h session inbokad då vi ska köra hårt med kbt. Vissa blir av med fobierna efter en sån omgång, andra måste ta fler och fortsatt ''terapi'' hoppas jag är en av de första. för då kan jag snart flytta. eller sepndera längre perioder hemifrån, bara det skulle vara skönt. vara lite självständig :D
aja, men det kommer bli så äckligt jävla jobbigt..
Har nyss settat och pluggat teori i en timme, fick hjälp av mamma och pappa oxå. funkade riktigt bra faktiskt :) börjar bli dags för körkortet nu.
kul att imorgon så ska jag spendera hela förmiddagen utomhus. yeey, tom jag fryser nuförtiden.. jag har faktiskt börjat frysa ovanligt mkt nu på sistone.. hoppas att det beror på att jag håller på att bli sjuk xD
men fatta om 5 dagar får jag spendera mina dagar bland folk jag tycker om. :D
aja hoppas att jag kan ta mig in till stan någon gång snart så jag kan träffa lite folk igen. Prata på normal nivå :)
Härligt.
men nej nu ska jag fan gå och sova :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0