4 dagar kvar! :'D

Första dagen på sista veckan, känns härligt!
Jagade dock ungar idag, för de ''hatar'' samlingen. Ja men jag är inte så jävla förtjust över att sepndera min tid ute och skrika på de heller.
Inte nog med de, de gjorde samma sak på förmiddagsrasten -.-' åh >.< ungar..
BUP imorgon, har inte gjort mina uppgifter.. kan inte.. för nära >.< usch.
Har även ont i kroppen och börjar känna mig sjuk. toppen, nu när jag inte får missa en minut >.<
Över en vecka sen jag såg Joel nu, men pratade iaf med han i tele igår. ovanligt länge faktiskt. dock väldigt skönt att prata med honom.. <3
Ja det känns väldigt händelselöst just nu. eller tja, grejjer händer väl. men inget värt att skriva om :P
längtar så till skolan igen. kommer dock bli mycket bråk och tjafs, men det skiter jag i. jag står för min sak, jag har inte gjort något fel. *subba*
ja, ikväll då? blir nog till att kolla på män som hatar kvinnor, ligga i sängen och lyssna på musik och ev ringa några samtal.. vet inte..


can't help hate that i need u this much..

man, jag saknar dig.. <3


Kommentarer
Postat av: jessie

längtar till nästa vecka. det är så jävla värdelöst att gå till skolan när du inte är där:/<3

2009-10-13 @ 13:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0