Anywhere but here

Mår skit idag.
vaknade av baksmälla och spyor. inte okey.
vart inte så full igår, men kommer inte ihåg mkt och övrigt.
lix drack bara 3-4 öl och en grogg så menmen.
har finfina mördarmärken på min hand efter Fluff xD som förövrigt typ är sötast i världen.
Och tja, tack alla för igår <3 behövdes verkligen.
idag är väl inget speciellt som händer.
jag vet inte. det jag vill skriva känns lite för deppressivt just nu, eller så är det jag?
jag orkar inte, jag orkar inte inte veta.
jag känner mig så jävla blåst, varför ödslar jag energi på det här?´H*n gör inte sånt? eller?
well, jag vet inte. jag mår helt ärligt riktigt pissigt just nu. förstår inte, hur svårt är det?
omg, jag låter helt obsesssed men då får jag göra det. jag bryr mig inte. jag har ingen andledning till det längre.
Är det över?
jag vet inte. vill bara lägga mig under täcket och inte existera ett tag.


Älsk, jag saknar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0