torsdag

nästan levande idag.
ingen skola allt är fortfarande drygt.
var dock in till stan en sväng, träffade Jessie :)
var även till um, fixade nya p-piler kostade mig 9.50 ett pris jag kan leva med..
vad jag nu ska med de till xD
känner mig ensam rädd och sårad.
alt är inte pga av honom, tolka det inte så.
Han var bara det som fick det att rinna över för mig.
Var på g sedan länge..
men jag saknar honom, men det går.. det måste gå
jag har inget annat val, han kan inte styra hur han känner..
men det kan även inte jag.
längtar till lovet, längtar efter att supa just nu
alcohol och trevligt folk <3
imorgon blir det skola iaf..
men nu ska jag bara koncentrera mig på att fortsätta andas..
och logga in på poeter.se xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0