Yes

2 dagar kvar nu. Känns så grymt skönt. men samtidigt trivs jag mkt bättre nu, nej jag vet inte..
jag skulle skriva något jättevettigt här från början, var fan viktigt och allt..
aja, sitter just nu och tänker och lyssnar på mayday parade, min nya drog <3
känner även att jag fan håller på att somna.. jag orkar knappt vara vaken, och då sov jag iaf 9h inatt.. sjukt.
vill in till stan just nu, träffa folk. träffa mina vackra barn <3
gud så jag saknar joel just nu.  har inte träffat han på typ en vecka och tre dagar xD jag känner mig lite småfånig. men aa, känns länge sen. lix jag vill träffa människor jag tycker om så ofta jag kan :P men aja, det blir nog bättre när jag är tbx från praktiken..
jag känner verkligen hur jag kämpar för att hålla mig vaken.
känner mig sjuk. typ varm/fryser har ont i kroppen och mår allmänt illa. yeey, jag som inte får vara sjuk nu.
jag vet inte är för trött för att skriva nå vettigare än det är just nu så ja.
byes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0