Mest känt ångest idag. inget har funkat.
Missade bussen imorse och en massa skit.
Skolan var väl helt okey antar jag.
Men ja, jag känner mig tom
Om det var möjligt skulle jag sova fram till nästa gång jag är lycklig.
Men nej du måste gå i skolan.
Praktik om en vecka, ute i möklinta.
Blir säkert kul, men man blir så isolerad.
Kommer inte kunna träffa Jessie, mupparna eller Joel typ alls.
Vilket kommer suga getballe.
Men ja, bor man på landet så gör man.
Jag vill flytta in till stan, ha ett eget ställe.
Där jag kan göra som jag vill när jag vill
Ha det precis som jag vill ha det.
Människor runt omkring ibland.
Jag är less på att bo hemma.
Men det är bra ändå.


Första gången på länge som du hörde av dig.
jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0