<3

Var in till stan igår. Skulle ha pratat med ak men hon var inte där. Så gick hem till Jessie. kulkul :D Sen så möte jag upp Joel, vi drog hem till troll där även linn var. Hängde med dessa och jessie framåt 6tiden. Sen drog vi till station kollade busstider, trodde vi hitta en som gick rätt, men som självklart inte gick senare >.< Så jag och Joel drog omkring på stan pratade och hade det trevligt. Dock blev man väl inte så jävla glad av vissa saker.. dvs jag är nog kär, på riktigt :P nej men aa xD
Drog till bussen som inte gick och då började det ofc regna, sjukt surt. fyfan äckligt mkt vatten >.< mina skor är fan inte torra än :S Så vi drog hem till Jessie igen xD Men over all så var dagen helt toppen, underbart att få träffa Joel igen.. <3
Ska nog försöka på praktiken igen.. Bara för att motbevisa vad marie sa om mig.

Ja annars då? rättegången mot den äckliga jäveln som körde på Sara har börjat, han kommer endast bli dömd för smittning. hur fan kan man göra så?! HAN DÖDADE SARA! Hon hade inte dött om det inte hade varit för att han var så sjuk i huvvet och inte kunde kolla sig för ordentligt. Han DÖDADE henne, men sala tingsrätt ger han rätten till det. Hon var inte ens 18! Hon hade hela sitt liv framför sig, ett liv som han avslutade på en minut eller mindre. Han erkände att han lämnade henne döende. Vem gör så? Jag är så jävla arg, så äckligt förbannad.
Läste artikeln hemma hos joels syster.. ser att de hade skrivit fel dödsdatum. hon dog 26/6-09. inte den 29:e.. bara en sån sak.  jag känner för saras mamma och pappa bror och syster det är för hemskt och tragiskt. Beundrar deras styrka, att de orkar fortsätta. <3 Vill ge de mitt stöd, eller vad man nu säger.

Kryssning imorgon då, börjar få lite småpanik över det faktiskt. Allt som ska packas och ordnas.. Men det hinns nog med, förhoppningsvis. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0