A broken heart that the world forgot

Nice veckoslut.
På torsdagen så kom Joel hit och sov kvar (nu har ni X's namn)
Det var trevligt och ja var nervösare än jag borde ha varit :P Nej men det gick jättebra :)
På fredagen efter skolan så drog jag hem till Jessie, vi väntade på Milla och lagade sedan mat (nudlar). Sen vart det utgång :)!
Så sjukt roligt det var, även fast killar är tröga ;) Spillde dock en hel öl på Jessie xD *Förlåt*
Ja vi kom väl hem kring fyra eller nå, däckade.
Sen lördagen så var det först thereses 18års fest, vilket var sjukt trevligt.
Sen drog vi vidare till Jacke, där vart det jag jessie joel peter och jacke men sedan även therese och elena.
Sjukt kul, men har dock aldrig blivit så full på så lite ngn gång men aja.
Och ja tack Joel för att du tog hand om mig under mitt utbrott <3
Ehm, ja vi körde fylle lekar och de andra la puzzel xD
Idag då?
Sagt hejdå till X och typ vart hemma hos Jessie.
Är nå så fruktansvärt trött.
På gränsen till ett nytt utbrott, men jag ska klara mig utan det idag.
Alkohol är bra, men bara ibland :P


Tack för en toppenhelg! :D <3



Jag saknar dig när du inte är här.
Du betyder mer än vad du tror
<3

Kommentarer
Postat av: jessiejoystick

kul vi hade ^^ XD

2009-09-14 @ 12:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0