Kusin

Yes kusin har nyss varit här. Nice det ^^
Var ju även in till stan idag, vart en eyeliner vinter foundation och en pensel. 233:- nästan billigt.
Rubriken kusin hör även till nästa ''punkt''
Min kusin Zarah är inne på msn. Är inne som visa som offline just nu. Vill inte logga in som online. Känns som att man borde prata med henne och beklaga sorgen, jag vet att hon skulle ha gjort det för mig. Men jag törs inte, känns så lame. Hennes mamma är död, att jag beklagar gör inte det bättre. Men jag vill ändå prata med henne, lix hon har alltid funnits där för mig.
Men det är svårt, svårt för alla att hantera döden.
Den kommer till slut för alla.
Men hur ska man hantera det? När har man rätten att vara glad efter en sådan händelse?
Jag vet inte.


Ja, just nu då? Försöker få kontakt med Joel, har inte pratat med han sen igår.
Känns som att jag är för konstig.
Men tkr han det? eller är det bara jag?
bbajs, varför tänker jag så mkt för.
Ska fan ta det som de kommer nu.
Så länge jag inte förlorar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0