Ta mig därifrån

Andra dagen på praktiken. Jag trivs verkligen inte. Jag vill inte vara där. Kännts fel från början. Jag vet det är tidigt att dömma, men det känns inte rätt.
Jag vet inte, har det inte blivit bättre till kryssningen så går jag till ksk på morgonen och pratar med ak.
Ja, annars då? övningskörde till och hem ifrån möklinta och även in till avesta och hem. körde fan 135km/h idag! :D fan vad härligt, målet var dock 140 xD men det fick jag inte :P *kördeom*
Blir nog självhemma i helgen, skönt. Funderar dock på att fråga X och Jessie om sällskap xD iaf till en dag.
Kommer behöva sova söm fan fre/lör. Eftersom jag måste upp till praktiken.
Jag vet inte, sommnade igår med tanken ''vill inte till praktiken'' och vaknade med samma, inget bra tecken alls.
Men det måste funka.
Jag vet inte.
Är förrvirrad och ensam just nu.
Sömnproblem och ångest.
inge vidare för tillfället.
men bara två dagar kvar! <3 ;_;
tre veckor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0