I’ll put my faith in all your bullshit if it means you’ll stay.

Imorgon är det skola.
Börjar med religon (-.-) sedan har jag 4 h feministiskt självförsvar. yeeeey.
sen jobba PA iguess.
Uppvisning på Torsdag och Fredag, sen ska vi spela för klassen nu på Tisdag.
Nervöst.

Ja helgen var okey.
Filmkväll hos Jessie på fredagen med hon pch robban och A&B och mitt <3.
Skojsigt ^^
<3'at följde med ut till byn så fick sällskap ett tag iaf.

Idag har väl ganska mycket tid spenderats på altanen, varmt ute ju.
Fick även hem mina nya skor (Y)


Usch, jag är så trött idag. Trött på allt.
Det kryper i kroppen av ångest.
det går över det gör det oftast, men jobbigt är det för det.
Vill inte till skolan imorgon, men måste pga PA..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0