Idag är en sådan dag..

då uppdateringarna bara rullar in.

 

Jag har så mycket att säga, men inget utav värde.

 

Im eller ikväll kommer ett nytt smink-inlägg här. Har inte haft tid att fota och grejat närjag har sminkat mig sista tiden..

Sen har mycket utav sommaren varit kaos, så inga bilder därför..

Den senaste veckan var tortyr! Men det gick över.. hoppas jag..

 

Jag har riktigt tappat lusten för det här med blogg faktiskt.. Den börjar komma tillbaka men ändå.. Jag kan ju inte lägga upp ens häflten av sakerna jag vill..

 

Logga in på msn, första gången på veckor. Lika tråkigt där..

 

 

Jag kan inte låta bli att känna att du tog hälften av mig när du fattade det beslutet.. Du gjorde mig trasig, men jag

behöver dig. Stannar hellre trasig än att jag förlorar dig <3


Denna sommar har slitit mig i stycken flera jävla gånger om.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0