Jahapp.

Tekniken är så inte på min sida just nu. Har inte varit under hela sommaren.

Först går min kamera sönder, sen attakeras datorn utav virus >.< och nu har mitt batteri tydligen fuckat upp sig. Så vart tvungen att punga ut strax över tusenlappen för att få hem ett nytt. Plånboken sa inte bara aj, den skrek!

 

Nu ska jag roa mig genom att lägga in allt det jag behöver på datorn igen, har inte en enda bild kvar här. Det enda som finns är två filmer.

 

Just ja, en jävligt bra film som jag kan rekomedera är My sisters keeper, grymt bra. Skiljer sig dock från boken ganska mycket ( Allt för min syster )

 

Nej, väntar som sagt på att denna (se bild) ska komma. Även till fredag då det är dags för fest igen. Och denna blir nog myyyycket bättre än den förra..

 

 

bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0