And it hurts with every heartbeat..

Min Eddie är död.
Min fina älskade Eddie..

Orkar inte skriva mer om det.. ;_;

Helgen spenderades hos Milla där det var fest och utgång på fredagen, så sjukt jävla roligt!
Lördagen var jag och Milla och våra pojkar kvar hos Milla och segade/var bakis. Sen kom Anna och Björn över och käkade, killarna var tråkiga så tjejerna gav förslaget att vi skulle åka till Färnbo, vilket vi gjorde xD Svängde även förbi här för att kolla Eddie och hur systrarna mådde.
Sen tbx till Sala, vara vaken äckligt länge.
Söndags var även mycket trevligt, millor och millors pojkar :)
När de drog kom Anna och Björn över igen xD Kollade film och piercade mig :P (labret)
Men den vart jag dock tvungen att ta ur Måndag morgon.. För kort stav :/
Igår, ja igår gaddade älsk mig och Milla. Jag är så sjukt jävla nöjd!
Gjorde inte alls så ont som jag trodde xD
Veronika var även med, skitkul! :D
Imorgon, ja imorgon har alla studiedag förutom jag och två tjejer till i klassen som har RIKskola..
Hoppas att man hinner träffa <3 nå oxå.. :)
*nörd*

humöret är sisådär, jag tänker låta det stanna så.

Milla in action                  Me in action

Kommentarer
Postat av: Victoria

2010-02-09 @ 16:48:34
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: jessie^^

<3

2010-02-10 @ 14:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0