Har ingen idé till någon rubrik



Justin Bieber - One Time

Så oerhört söt låt :) plus, jag är kär = töntig musik är tillåten!

Hade ju som sagt prov idag, gick bra även fast jag inte pluggat nå. Dock trött på att alla lärare ska dalta så förjävligt med fordonskillarna. >.<
Jobbade med lite PA efter skolan, sedan tandläkarbesök. (inte kul om man har tandläkarskräck) men fick väl bra.
Ska dit igen på älsk's födelse dag *ironi* xD
:O Jessie var i skolan idag, massa nice :D <3

Saknar min pojke ikväll.. :/ får väl träffa han snart i guess..

Vad jag vill bort härifrån på nå sätt.
Okey, jag vill väl inte lämna familj vänner osv men jag vill fan inte vara kvar här. Inte ute i byn iaf, Sala minst helst någon annanstans.
Jag får lite småpanik av att tänka på framtiden men nu jävlar, nu jävlar ska jag bli någonting. Göra något.
Jag vill inte lämna jorden utan att ha gjort något. Jag vill do something that matters (kan inte de svenska..)
Ska plugga upp Tyska steg 1-3 Matte B och Naturkunskap B sen ska jag fan göra något!

Usch är så jävla trött. Kanske ska sova snart?
Aja, imorgon ska iaf hela eftermiddagen spenderas med att plugga i kapp. Guess att det blir vad jag gör i helgen med. Ligger så sjukt jävla efter just nu, känns inte bra..

Bara lite mer än 100 dagar kvar till studenten, no pressure!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0