Måndag.

Sjuk idag, yeeey. eller inte.
Ska snart springa ut till postlådan och kolla om mitt körkort har kommit :)
Sen ska jag vidare till Milla, drar dit fastän jag är sjuk xD busigt, eller inte xD
Nej men ska lämna pengar och pratas lite, blir skoj :)
Får hoppas att jag inte blir sjukare bara.. Måste gå iaf tis/ons. Sen är det fest igen ihelgen så måste ju hålla mig frisk
Måste tanka bilen när jag åker in.. har fan inga pengar, måste ringa pappa xD
Har settat och lyssnat på Die Ärtze och Die Toten Hosen hela morgonen, härligt :)
Usch, får hoppas att de har plogat iaf.
kallt är det inne oxå -.-'
Nej usch, ska lägga mig och gnälla i ¨något hörn eller så xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0