Onsdag

Gick upp vid sju imorse för att åka in på RIKskolan, fatta drygt det va att gå upp när alla andra sov vidare >.<
Det var iaf helt okey.
Hem kolla på film, somna i soffan. Allt är som det ska vara
Just nu, just nu borde jag verkligen plugga..
Men orkar inte.
mår inge bra, inge alls.

Känner hur jag inte orkar, hur allt bryts ner.
Jag är lycklig, men varje andetag gör ont.
"Hur fan kan det vara så tomt, så du känner det i hela kroppen
Samtidigt som du känner alla känslor med varje hjärtslag?"


Det är för tyst här nu. Tomt, för tomt.
Jag klarar inte det här.

Jag vill inte, inte längre


Jag älskar dig.. <3

Kan du snälla vara här i natt?


Wiie! har dock haft körkortet i 2 veckor nu! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0