so wake me when you see life's worth living out

Sjuk idag så är hemma.
Vill bort, vill fly.
Vill gömma mig.

Ska iaf till skolan imorgon.. vi ska hämta ut våra studentmössor, nice.
Sedan en lektion sen drar jag till Milla.
Sen ska de andra festa, jag blir nog bara åskådare..
Tror inte jag ska dricka just nu..
Men kanske blir så iaf, beror på hur jag mår imorgon.
åh.
jag orkar inte.

Varför funkar det inte?
Kan det inte bara lösa sig nu?
jag orkar inte med mer skit.
åt helvete med det här.


Tim Skold - Shut Up


Kommentarer
Postat av: jessie^^

var det imorrn det var fest?? (A) ^^

2010-02-04 @ 16:39:10
Postat av: Milla

Jepp -.- tror det vart sagt så.

2010-02-04 @ 16:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0