dålig på vardag

Haft en bra dag i skolan idag..
Träffat alla mina folk och bara haft skoj :P
Körlektionen imorse gick bra med, känns skönt.
Somnade dock på historian, vissa saker är så sjukt ointressanta >.<
ehm, ja dagen det.. eller iaf den delen som spenderades med folk.

just nu, ja blow my brain out. whatever couldn't care less.
dvs, åt helvete!
jag fungerar inte alls just nu.
vill upp på mitt rum och bara gråta, gråta som det inte fanns någon morgondag.
ångesten, paniken, hatet är där så närvarande.
Känns i varje andetag.
Pressen över måndag gör det inte bättre..
varför ska jag vara så urbota dum för?
Det är just nu mina egna krav som ställer till det (bland annat iaf)

Dags att slappna av, ta det som det kommer..
Men misslyckas jag, så vet jag inte om det kommer en till chans.
Jag vet att jag kommer då spendera minst 12 h (antagligen mer) med att bara sitta och gråta och tjura.
jag vet det.
mitt mål sedan jag var åtta, misslyckas jag är jag dålig. that's it!

kan ingen bara slå mig? hårt riktigt hårt.
så jag kanske får tillbaka lite vett i skallen.
eller slipper känna ett tag, välj själv.

saknar mitt <3 idag.. vill känna hans lugn..
jag är för krävande, för jobbig, för dum i huvudet.
jag är värdelös.
jag vill inte.
kan jag inte bara få lägga mig under täcket tills det här är över?

Vet ni vad som dock skulle kunna göra allt bra?
Att få mitt älskade Aiden igen <3
Inget kan slå den lyckan som man upplever när de är på scen.
Hur man glömmer alla bekymmer man någonsin har haft, hur de gör allt värt det.
Jag kan inte förklara min kärlek för Aiden i ord. Det finns inte ord så det räcker.. <3

Men iaf, nyaste videon från de. sexyness på hög nivå <3


Kommentarer
Postat av: jessie^^

du vet vart jag bor<3

2010-01-21 @ 07:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0